REUNION BEKAS PELATIH PLKN 2010

25 08 2010

PENGUMUMAN PENTING!!


BERITA TERKINI!!!

Sila ambil perhatian..tarikh REUNION Kem PLKN Syruz telah ditunda kepada 9hb OKTOBER 2010, Sabtu dan bukan lagi pada 2hb OKTOBER 2010 diatas sebab-sebab yg tak dpt dielakkan. Diharap berita ini dapat disebarkan bersama.

Harap maklum!  Terima kasih.

Kami amatlah mengalu-alukan kedatangan anda semua pada hari tersebut bagi memeriahkan lagi majlis dan seterusnya dapat merapatkan kembali hubungan silaturrahim serta perpaduan yang telah dibina selama ini. Pelbagai aktiviti & majlis beramah mesra akan dijalankan pada hari tersebut!!

Untuk maklumat lanjut bolehlah menghubungi:

Tel (Hotline) : 04-540 2163

Untuk pengesahan kehadiran anda, sila isikan maklumat dibawah & emailkan ke – syruzcamp@yahoo.com

atau;

Anda boleh memasukkan maklumat tersebut ke komen di bawah.

Sokongan dan kerjasama dari anda semua amatlah dihargai.

BUTIRAN KEHADIRAN ANDA

NAMA PENUH:

NO. K/P:

KUMPULAN:

SIRI:

TAHUN:

NO. TEL:

CONTOH: AHMAD B. ALI, 900101-07-1234, K5S6/2009, 012-4001234

** SILA HANTARKAN PENGESAHAN KEHADIRAN ANDA SEBELUM 29/9/2010
UPDATE DARI KEM!!
Pengangkutan Bas PERCUMA ke Kem Syruz

(Utk ke kem sila naiki bas yang mempunyai banner Kem Syruz)

  • Bekas pelatih boleh menaik bas yg disediakan di tempat-tempat berikut:
  • STADIUM BATU KAWAN
  • JETI BUTTERWORTH
  • DEWAN MILLENIUM KEPALA BATAS
  • Tarikh : 9hb Oktober 2010 – Sabtu
  • Waktu : 8.00am – 9.15am

ETIKA BERPAKAIAN UNTUK KE REUNION

  • Pakaian adalah bebas.
  • Sila pastikan anda berpakaian sopan & tidak menjolok mata.

ANDA BOLEH MEMBAWA SESIAPA SAHAJA UNTUK TURUT SERTA DI DALAM REUNION NANTI!! KEDATANGAN AMATLAH DIALU-ALUKAN!!


Actions

Information

26 responses

30 08 2010
chee jia hua

chee jia hua
xxxxxxxxxxxx
kumpulan 2 siri 7/2010
01xxxxxxxx

30 08 2010
syazwan

Muhammad Syazwan Bin Mohammad Rozaidi
xxxxxxxxxxxx
kumpulan 1, siri 7/2010
01xxxxxxxx

31 08 2010
anand vasu

ANAND A/L VASU
xxxxxxxxxxxx
KUMP2S7/2010
01xxxxxxxx

31 08 2010
Kartene Ananthan

KARTENE DEVI A/P ANANTHAN
xxxxxxxxxxxx
KUMP2S7/2010

31 08 2010
NUR ATIKA BINTI ISHAK

NUR ATIKA BINTI ISHAK
xxxxxxxxxxxx
KUMPULAN 2/SIRI 7/2010
01xxxxxxxx

31 08 2010
mohd firdaus bin saim

KUMP2 SIRI3 2008
01xxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
MOHD FIRDAUS BIN SAIM

1 09 2010
VIVEGAN SHANMUGIAHA

VIVEGAN A/L SHANMUGIAHA
xxxxxx-xx-xxxx
KUMP 1/SIRI 7/2010
01xxxxxxxx

3 09 2010
FARID GHAFFOOR

ABDUL FARID BIN ABDUL GHAFFOOR
xxxxxxxxxxxx
KUMP 1/ SIRI 5/2008

7 09 2010
amir adni

mohamad amir adni bin mansor
xxxxxxxxxxxx
kump 1/siri 6/2009

8 09 2010
zafyra tomel

NUR DZAFIRAH BINTI MOHD ZAIN
xxxxxxxxxxxx
KUMPULAN 1 SIRI 7/2010
01x-xxxxxxx

MUHAMAD ARIF BIN MOHMAD
xxxxxxxxxxxx
KUMPULAN 1 SIRI 7/2010
01xxxxxxxx

13 09 2010
kawan2 aku xda fb

bukan suma ada fb kot! kump 3 sendiri paham la

ADMIN: Platih yg ada maklumat tu tolong2 la sampaikan kpd kwn2..sms ke..call ke pd diorang..FB ni cuma sbg salah 1 platform utk kita sampaikn maklumat shj. Jd minta tolong..bgtaula pd kwn2..kalau ada apa2 mslh..blh call 04-540 2163 utk pertanyaan ataupn nk buat pengesahan kehadiran.

Terima kasih.

15 09 2010
reynugaa

REYNUGAA A/P SIVA BALAN
xxxxxxxxxxxx
KUMP2S72010

22 09 2010
angah fiza

nurhafiza bt maksum
xxxxxxxxxxxx
kum 3/siri 5/08

26 09 2010
Aaron Ng

NAMA PENUH: AARON NG JIAN-ZHONG

NO. K/P: xxxxxx-xx-xxxx

KUMPULAN: KUMPULAN 1

SIRI: SIRI 7

TAHUN: 2010

NO. TEL: 01x-xxxxxxx

29 09 2010
NUR ILMARSHAFWAN

NUR ILMARSHAFWAN BIN RAMLI
xxxxxx-xx-xxxx
K2S2 / 2005
01x-xxxxxxx

29 09 2010
NOOR SHIELA

NOOR SHIELA BT AZIZ
xxxxxx-xx-xxxx
K2S2 / 2005

01x-xxxxxxx

29 09 2010
NORFARIZA

NORFARIZA BT KHAIRI
xxxxxx-xx-xxxx
K2S2 / 2005
01x-xxxxxxx

29 09 2010
eel_mars

Halo..nk tanye..
transport ade x? kami da lme xg sne..so xtau jln nk g..
5taun dah tggl kn Syruz.. K2S2 / 2005 ..
~PERAK REUNITE~

1 10 2010
syruzcamp

Salam 1 Malaysia!
Untuk pengetahuan semua, pihak JLKN ada menyediakan bas utk ke kem. Bagi Kem Syruz, bekas-bekas pelatih boleh menaiki bas di – 1) Stadium Batu Kawan 2) Jeti Butterworth 3) Dewan Millenium Kepala Batas – Utk mengenali bas yg akan ke kem mudah je..setiap bas akan dipasang dgn banner/signage Kem Syruz & ada 1 org j/latih yg akn bsama dgn bas. Sekiranya ada mslh anda bolehlah mhubungi talian: 04-540 2163 atau 04-540 2166….terima kasih!

2 10 2010
Muhammad saifuddin

Muhammad saifuddin kem tangkas kendiri

2 10 2010
Muhammad saifuddin

Muhammad saifuddin bin najamuddin
Siri 6
Tahun 2010
Kumpulan 1
01xxxxxxxx

10 10 2010
SITI HAJAR BT RANI

huhu…… sy t’kilan sgat2 cz xdpat join reunion plkn ha 2. sy kena kerja,boss xbg cuti.huhu psal sy bru je start kerja.huhu cdih taw. nak sgat jmpe blik ngn kwn2 lama… rindunya……

10 10 2010
SITI HAJAR BT RANI

4 kwn2 plkn especially bdak2 kem indera pahlawan,maran pahang siri 1 kumpulan 5 2008, please cntc sy k. 017-9229826,010-5719379……no mxs slalu on…..

12 10 2010
SITI HAJAR BINTI RANI

kpd kwn2 yg g reunion 2, sharelah saat manis korang 2. nak jgak taw….huhuhu

12 10 2010
syruzcamp

Boleh cuba jenguk2 di facebook syruzcamp..banyak gak yg bagi komen disana! Cik siti bleh klik kt Facebook dibhg kanan website ni..🙂

13 10 2010
SITI HAJAR BT RANI

K, TQ….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: